Gooood morgon Sverige

God morgon på er! Det har äntligen slutat snöa, och plogbilen kör för fullt utanför. Riktigt gott, då kanske man kan gå ute igen! Med tanke på hur dåliga de är på att skotta här. Dessutom sandar de allt för dåligt. Kan bli en dyr vinter för markägaren :)

Jag har en liten update till er. En vän till mig har fått hem ett par kamera-usb'n. Riktigt häftiga faktiskt. Han tog hem några extra som han vill bli av med. Så jag tänkte att jag kan visa dem för er ifall någon ville ha en.

camera-usb-6ec8_600.0000001284407011.jpg

Modellen är en Canon-kamera
Specifikation:
Minne: 4gb
Mått: 6.5 * 8.5 * 4 cm
Material: PVC och gummi
Pris: 200:-

Så om ni är intresserade, så skriv bara. Däremot är det ganska begränsad tillgång. Jag vet inte hur många han kunde sälja, men de första som är intresserade får självfallet så länge det räcker till!

Kommentarer
Postat av: nadia

SV: Alla har vi olika åsikter. Jag stödjer inte otrohet. Och jag anser att han är fals som för bara några veckor sedan sitter och förklarar att hans fru betyder allt för honom, och att det skulle ändras på bara ett par veckor. Det är dumt att förstöra ett äktenskap för att han tror, i den lilla bubbla dom lever i, att han har fått känslor för någon annan. Jag tror att han kommer ångra sig om några veckor när han är ute i verkligheten igen och får prata med sin fru. Men det återstår att se.

2010-12-09 @ 12:05:46
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Martin The Edge

Häftiga!

2010-12-09 @ 12:17:44
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Natascha

Jag skulle gärna vilja ha en! Om det inte finns fler skulle jag gärna vilja veta vart han köpte dem?

2010-12-09 @ 12:44:46
Postat av: Erica

haha cool! Skulle lätt köpa en sån om jag kunde men tyvärr måste ju en viss person spara och speciellt nu till ju O_o :P

2010-12-09 @ 14:14:36
URL: http://ericalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0