Massa smaskiga saker

Kan ju inleda inlägget med att förkylningen är nästan borta. Tyvärr har jag pga. min kraftiga hosta fått muskelbristning. Vilket innebär att jag hostat sönder fästen för musklerna vid bröstkorgen. Så just nu kan jag inte direkt röra mig så mycket, utan är mest stillasittande framför TV'n. Vilket är lite mer acceptabelt nu när vår nya TV äntligen är på plats. Lite skillnad blev det allt!

Ny TV1
Ny TV2

Sedan har vi även fått veta i veckan att vi fått en lägenhet som vi sökt, som vi verkligen ville ha. Och vi kan e.v redan flytta inom 1 mån, alltså den 15/10. Inte alls dumt! Helrenoverad lägenhet dessutom, så det kommer inte vara alls mycket för oss att göra! Så man är ju lagom nöjd! :)

Vi har tidigare bott i det området, men flyttade då vi ville ha en större lägenhet. Vi hade nämnligen en 2:a tidigare, och bor just nu i en 3:a. Så den nya lägenheten är också en 3:a. Det enda som egentligen skall göras, är att bygga staket runt allt så hunden och Alexander kan vara ute hela tiden.

Jag har även en reflexskärm kvar som skall säljas av! Så om du är intresserad, skicka ett meddelande bara så skall vi kunna ordna det!

Nu skall jag kika på lite film! Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Jag har inte hunnit maila dig, men jo reflexskärmen kom i går med posten. :) Allt gick bra. Nu ska jag bara få tid att prova den.......

2010-09-16 @ 14:27:10
URL: http://akashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0