Kafferast finns det alltid tid till

Tisdag - en väldigt lång sådan dessutom! Det har blåst hela dagen, så man har inte kunnat gå utomhus direkt, då det finns en risk att man laddar i en helt annan stad. Mindre underhållande. Således stannar jag inomhus idag. Det blev dock inte så mycket regn som det var sagt, vilket är lite tråkigt. För vad är bättre än att sitta inne och jobba med en god kopp kaffe, regnet som öser ned utanför fönstret och ha fönstret helt öppet? Inget skulle jag vilja påstå! :)

Jag vill också passa på att uttrycka min besvikelse gentemot posten, som inte har varit snälla nog att leverera mina paket idag. Saknar fortfarande priset till tävlingen, XBOX 360 PC Reciver osv osv. Förhoppningsvis kommer dem imorgon. Jag har dock spårat försändelsen, och det är skickat. Så worry not!

Dessutom, kan jag säga att tävlingsbidragen börjar bli en del till antal! Och för er som inte har anmält er ännu, och som vill vara med och tävla - skynda er! Snart tar tiden slut för att skicka in bidrag. Lite tråkigt att missa ifall man vill vara med! Till er som inte har fått en kommentar med e.x "Bidrag accepterat", så är ni redan accepterade. Jag har säkerligen missat att skriva det till någon. Men hittills, så är alla accepterade!

Även fått en del frågor om vad jag fotograferar med, vad för saker jag har, vad saker kostar osv. Jag kommer att skriva ner det sedan, om det nu verkligen är så att folk vill veta. Kan även poängtera att det är inte vilken typ av kamera du har som gör bilderna - det är hur du hanterar kameran, och hur du hanterar bilden i efterhand.

Och till er som följer mig via bloglovin, tack - så fruktansvärt mycket! Väldigt roligt att se att det ökat så fort. Ni får gärna skriva vilka ni är, så jag kan kolla in er blogg också! Alltid kul att se vilka det är som följer en :)

Nu skall jag slänga på lite mer kaffe - har en del pluggande kvar att göra! Till alla goa besökare - stort tack för att ni kikar in här, och ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Aha, den har jag inte sett :) Kanske något att kika på!

Ska strax åka iväg till skolan, eller om en stund.. snarare en femtio minuter!

2010-08-25 @ 07:11:57
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Emma Carlson

Hej hopp! Jag följer din blogg via bloglovin, den är väldigt intressant tycker jag :)

kram emma

2010-08-25 @ 08:53:00
URL: http://unrequited.blogg.se/emmavarning
Postat av: Anniepie

Jag hamnade hos någon i luleå. haha Fast hon kunde hjälpa mig lite i alla fall. Har ju skrivit in mig på datorn så då sa hon att det är bättre att komma in med betyg osv och sedan få hjälp där. :)Så ska dit imon! Har inte lagt till dig på bloglovin än och hinner inte nu men ska göra det sen! :) Ha en bra dag och plugga (lugnt)! ;) hehe

2010-08-25 @ 11:09:19
URL: http://www.merobloggen.se/Anniepie
Postat av: MOOOLLYS

Vad gör du? :D

2010-08-25 @ 16:08:15
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

sv. Joo, fast jag tycker det är svårt att få skärpan rätt med 1.8 som bländare, kan dock vara att kamerans autofokus spökar :P



Jag följer dig via bloglovin' :)

2010-08-25 @ 17:51:52
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-30 @ 16:51:22
Postat av: Erica

Jag följer dig via bloglovin! Så nu vet du ;D

2010-08-30 @ 16:52:40
URL: http://ericalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0