Paketleverans lagom till kafferasten

Idag kom äntligen mina paket. Två små härliga saker. Så nu har jag hunnit sitta och spela lite Guitar Hero III på datorn, och det var inte nyligen jag gjorde det. Fick givetvis börja på medium igen då fingrarna inte ville dansa med riktigt! Men det kommer nog komma igång sen igen :)

Fick även hem mitt extrabatteri till kameran. Har jag poängterat hur bra det är? Man kan aldrig ha nog med minneskort samt batterier till kameran - ALDRIG! Det är livsviktigt! :)

Imorgon, kl 24.00 accepteras inga bidrag längre. Så skulle du skicka in det någon minut efter, så är det tyvärr inte ett bidrag som kommer att komma med till tävlingen. Så vill du vara med - skicka in nu direkt! =)

Vill även passa på att gratta min mor och styvfar som idag firar bröllopsdag, hela 13 år har de varit gifta nu. Så ett superstort grattis!

Bjuder dessutom på en lite äldre retuschering som jag gjort på den mycket trevlig tjejen Johanna Halle. En skön skåne-tös som tyvärr håller på helt fel lag, Malmö FF. Bortsett från det, så är hon en riktigt trevlig tjej! Vill även poängtera att det inte är jag som har fotograferat bilden, utan jag har enbart gjort retuscheringen.

-- BORTTAGEN PÅ BEGÄRAN --
Trackback
RSS 2.0