En vinternatt

Nu är det kallt, hua, vad kallt! Men det gör inte så mycket, för här inne är det varmt! Och tro mig, det är jag tacksam för! Var iväg hos min kära Farmor & Farfar idag och körde in lite ved åt dem igen, och så kände jag verkligen av kylan. 5min utan handskar, så finns risk att man tappar ett finger eller två!

Nu sitter jag och min älskade sambo och tittar på "Byggfällan", och jag kan verkligen inte förstå hur svinigt folk det finns. Bygger hus, och skiter i att bygga det säkert, så att familjen kan få i sig fullt med mögelbakterier. Hur tänker de? Har pengar verkligen gjort oss så hemska, så vi utsätter andra för fara, så länge det gynnar oss själva? Hemskt!

Igår så gjorde jag om lite bilder på modellen Sandra Grefve, och jag tänkte bjuda på dem retuscherade bilderna. Detta blir således ett kort inlägg idag!
SandraG

SandraG2SandraG3SandraG4SandraG5


Kommentarer
Postat av: jessica

grymt bra bilder :)



2010-12-06 @ 19:22:47
URL: http://jeesscia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0