Förkylning serverat på silverfat

Lagom skönt att man började känna sig krasslig igår, och det bara blivit värre idag. Inte direkt uppskattat faktiskt! Men så blir det tyvärr om man inte klär sig som man skall, och är i närheten av andra förkylda. Så det var väl mer eller mindre självförvållat!

Idag jobbar min sambo från 12 till 21.00, så jag är hemma med lillgrabben, som just nu håller på att somna i sin stol i vardagsrummet. Så för min del blir det kaffe, och slösurfande idag. Bara ta det lugnt och njuta kan man säga!

Igår var jag och hämtade Alex på dagis, hämtade honom precis innan de skulle lägga sig, så han somnade i vagnen den lilla busen.

alx

Nu har jag fått mina kampanjkoder till Headweb.com, som jag skall skriva en recension om. Om ni är intresserade av hur tjänsten fungerar, så kan ni kolla min blogg-del på smartson, http://smartsontestpilot.se/headweb/author/suubieploxxgmail-com/

Jag kommer gå igenom ganska ingående hur det flyter på. Fördelar och nackdelar kommer att finnas, då detta är ett helt opartiskt test.

Nu blir det kaffe, och e.v lite städande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0