Fortfarande trött

Klockan är 11, och jag är fortfarande trött. Jag kan inte sova, och även om jag hade kunnat somna, så går det inte ändå - då jag skall hämta lillgrabben sedan. Somnar jag nu så sover jag nog till 18 ikväll Så just nu är det tv, dator och en stor kopp med svart kaffe! Underbart!

kaffe

Jag fick även mail idag utav smartson, då jag blivit utvald att prova en filmtjänst som heter Headweb. Så jag kommer blogga där en del om hur systemet fungerar. Självfallet kommer jag vara väldigt ingående i min recension, så jag har använt en del sådanna tjänster tidigare - och tycker att det kan vara bra att verkligen jämföra dem lite mer så man vet vilken som är värd att använda sig av, om någon!

Nu blir det Spin City och kaffe! Ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0