Lovade bilder

Jag har ju som tidigare nämnt varit lite halvduktig sådär på att ladda upp bilder. Och det beror på flertalet olika anledningar - inget datorrum, externa disken har inte varit framme, lightroom har strulat osv osv. Dessutom så tycker jag att blogg.se's uppladdningsfunktion är mer eller mindre värdelös. Då bloggare ofta laddar upp flera bilder vid ett tillfälle, så vill jag ha multi-uppladdning. Det tar för lång tid att sitta och ladda upp bilder så annars. Därför har jag övervägt att bara ladda upp dem på min andra sida, och istället inkludera dem här. Men idag så fick det gå! =)

Då jag är mer eller mindre färdig med mitt datorrum, så tänkte jag bjuda på bilder. Det som är kvar att göra är att sätta lock för rören (syns på bilderna), då dessa är väldigt osmickrande, sedan skall jag sätta en ljusslinga under bordet och även sätta upp lite tavlor från fotosessioner osv.

Dator1Dator2Dator3Dator5Dator6

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Att du inte bara skaffar egen domän o kör wordpress då? :)

2010-12-04 @ 15:37:21
URL: http://www.sebbesula.se
Postat av: Helena Kulle

Ser ju bra ut :)

Sv: jodå, min julhandel går sådär, har inte riktigt börjat, men det är inte så många klappar som ska fixas som tur är.

ha en fin kväll.

/Helena

2010-12-05 @ 19:44:52
URL: http://kullefotoblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0