Nu smakar kylan vinter

Så är det verkligen! Vintern har på riktigt kommit, och snön har legat på marken ett par dagar. Väldigt förvånad över mängden snö som kom, hade inte räknat med att det skulle komma såpass mycket redan nu! Och kallt är det verkligen! Går inte utanför dörren nu utan vantar, med risk för att fingrar börjar lossna!

Jag sitter nu (äntligen) vid min nya arbetsplats. Efter att ha spacklat, slipat, målat rummet och sedan gjort ett datorbord så är jag nästan färdig. Bordet gjorde jag tillsammans med min käre far som är en väldigt händig man. Köpte en spånskiva med färdiglackad (träfaner) som sedan kapades och skar ut hål för kablage osv.

Så nu är det bara lite småplock kvar innan det nya kontoret är färdigt. Detta innebär att jag kommer att kunna sätta upp mina fotogrejjer igen, och börja ladda upp bilder.

Nu skall jag däremot sätta i mig en cupcake som jag själv har bakat, och en kopp kaffe tillsammans med lite bra musik. Det blir inte bättre än såhär! :)

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Visst är det sjukt att det ser ut som det gör utanför fönstret redan! :P och det är inte ens 1 dec... Mums, med hembakade cupcakes! :) ha en bra dag nu! ;)

2010-11-25 @ 09:01:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0