Då var veckan över

Idag är det söndag, det innebär att helgen är över. Som jag tidigare nämnt, så gillar jag vardagarna mer än helgerna. Så jag ser fram emot det. Däremot kan jag tänka mig att en del har Söndags-ångest just för skola och arbete. Det är tyvärr inte ett problem som jag har =)

Gårdagen spenderades först hos min kära Farmor som jag hjälpte. Först körde jag in ved till dem, sedan lastade jag spån som de skall elda med, hämtade hennes post och täckte över utemöblerna. När jag väl kommit hem, så kom Ankan och hämtade mig, och vi åkte hem till honom och fixade hans dator och tog en kaffe - inte alls tokigt!

På kvällen satte jag mig och lekte vidare med datorn. Nu börjar jag få ganska bra koll på hur den funkar, men det finns en del kvar att lära sig =)

Sedan dök även Stefan, Annelie, Sebbe och Ellis upp. Det blev en öl och lite tjöta. Efter detta så blev det att kolla på film, "The Last Airbender". Helt ok i min mening. Effekterna kunde varit lite bättre osv. Det kommer helt klart komma en uppföljare till den med tanke på slutet! :)

Idag skall vi packa vidare, det är fullt upp då vi snart flyttar. Väldigt skönt faktiskt, och jag längtar som en tok tills vi kommer in i lägenheten och får börja ställa i ordning saker. Fredde och Maria är snälla och hjälper oss igen. Riktigt bra fölk! :)

Tänkte passa på att visa bilden på lilla Sebbe som jag tog, d.v.s Stefan och Annelies son.

Sebbe

Bilden är tagen med Canon EOS 50D med 50mm 1.8. Använde mig av tre blixtar. Två softboxar framifrån på vardera sida, samt en bakom till vänster (sett från kamera).


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jättefin bild! Kan du fota mina ungar med? :-) för typ ...samma pris som sist eller något :-P

2010-10-17 @ 15:49:33
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: mimmi

Woow .. vilket otroligt bra foto !!! helt kanon .

Svar .. att jag har 3 bloggar ..hm .. ja.. först så krånglade blogspot så jag köpte en domän ..efter 6 månader fick jag nog av att inte alla kunde komma in och skriva kommentar .. så jag gjorde en ny på blogspot .. sen reade de ut domän namn för 1 kr så jag köpte en till :)

2010-10-17 @ 19:07:10
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: Erica

Oj så fin bild! Och vilka ögon sen, litet charmtroll ^^,

2010-10-17 @ 22:16:09
URL: http://ericalindholm.blogg.se/
Postat av: sammy solstad

som jag ser gillar du att fota kolla min foto-blogg:) håller även på att starta upp studio !

2010-12-09 @ 12:28:02
URL: http://futuresphotos.blogg.se/
Postat av: Annelie

Japp. Ett riktigt han är då ett riktigt charmtroll vill jag lova.=)Hoppas man kan få se hela resultatet snart. Kram

2011-02-21 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0