Tillbaka efter uppehåll

Nu är jag äntligen tillbaka! Har tyvärr haft alldeles för mycket saker som har tagit upp för mycket av min tid. Men förhoppningsvis så har det lugnat ner sig nu!

Mycket har hänt, jag har hunnit med att fotografera lite, så bilder bör komma upp ganska snart från dessa så fort jag fått godkännande att publicera dem.

Igår var jag även och hämtade ut min nya laptop, det blev en söt liten Macbook Pro 13". Fördelen är att den är liten och smidig, så den går att ta med sig ut vid e.x fotograferingar utan problem, och dessutom kan man koppla in den till en annan skärm. Så jag kommer att koppla den till min 24" när jag skall jobba.

Macbook Pro


Kan säga att jag verkligen blivit kär, och detta är bara min första dag med den! Stilrent, snabbt och relativt lätt att lära sig också. Speciellt med tanke på att jag suttit med en PC med Windows i sisådär 13 år. Så det är helt klart tumme upp! Nu skall det bara in en SSD så att den blir lite "rappare".

Nu är det snart dags för oss att flytta också. Det bästa med att flytta är ju helt klart att få inreda igen! Nackdelen är dock att jag inte har lyckats få tag i lampor till samtliga rum, så jag sitter lite i klistret tyvärr!

Nu, är det dags för en kaffe! Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Så himla nice att ha med sig en sån godbit överallt!! :) Lampor kan verkligen vara bra på kvällen nu om inte annat när det blir mörkt! :P hehe Desamma du! :)

2010-10-15 @ 09:24:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: fanny roethlisberger

sv: Hej igen ! :) ingen orsak, menade det!

Åh, tack så mycket :D



Jag har redan precis en sån, 5i1 110 cm.. :p och mitt nästa inköp blir nog en 80 cm, börjar bli tröttsamt att balansera den jätten jag har nu på armen medan jag fotar porträtt ;) men tack för erbjudandet!

2010-10-15 @ 20:16:26
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ha ha . jag har 3 bloggar.men den jag är mest aktiv på än så länge är den jag har på blogspot :)

2010-10-15 @ 20:38:06
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Med tanke på vad du använder datorn till, foton, bildredigering, webdesign osv så är jag förvånad att du inte bytt till mac för länge sen :-)

2010-10-16 @ 10:54:15
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M E G A P I X L A R / mikaela

sv, Om du menar kategorilänkarna så är det för att det inte är något inlagt i just den kategorin. Vi har bara bloggat i tre månader och har inte riktigt hunnit fylla alla kategorier än ;)

2010-10-17 @ 10:44:10
URL: http://megapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0