God morgon sverige!

Klev precis upp ur sängen, ögonen har fortfarande inte riktigt vaknat till, så nu skall det bryggas kaffe! Min käre bror kommer även över idag, så det blir ytterliggare en kopp kaffe, och e.v lite fotograferande då det är kanonväder idag. Något som varit ganska ovanligt på sistone tyvärr! Det har nämnligen satt stopp för en del fotojobb som jag har haft. Så nu skall jag passa på att springa ut idag och få det gjort. Alltid gott när man känner att lite arbetsbörda försvinner :) Tävlingen är nu över! Det har varit en hel del bidrag som har kommit med - och jag är förvånad över att så många valt att deltaga. Det var verkligen inte vad jag hade räknat med! Så stort tack till alla som deltog! Bilderna kommer nu att skickas till en annan fotograf som kommer att välja ut de 10:e första bilderna. Glöm inte att kolla in den 5:e, då vinnaren presenteras! =) Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0