Hosta och investering

Tyvärr fortsätter min hosta, trots att jag fått i mig cocillana, som är hostmedicin skapat av gudarna! Finns ingen annan hostmedicin som hjälper lika bra! Tyvärr är den också receptbelagd. Men ett par dagar till, så är den nog borta - och man kan bli människa igen!

Just nu är det mycket på gång. Vi skall e.v flytta, och kikar därför på massa inredning och planerar inför en ev. flytt. Kikat på nya möbler och sådär, för att få lägenheten precis som vi vill ha den, och även vad som skall byggas i lägenheten. Skall sätta upp valv med spotlights osv. Så får vi lägenheten, så kommer det givetvis att komma upp bilder :)

Vinstpriset är ivägskickat till vinnaren, och en 110cm reflexskärm är skickad till en köpare. Som det ser ut nu, så är 4st redan uppbokade. Men som sagt, är ni intresserade, så skriv gärna! Kan säkerligen ordna fram fler reflexskärmar till er för det priset! Om det är en stor efterfrågan, så skall jag försöka fixa fram lite fler!

Idag investerades även pengar i en sak som vi saknat ett bra tag. Nämnligen en 42" tv. Av någon anledning så har vi överlevt med 32" hittills. Men nu fanns det en riktigt fin 42" LG med väldigt bra specifikationer ute för rea. Så vi köpte faktiskt en. Som tur var så fick vi den sista! Hemkörning och hela köret!

LGtv

LG 42" LCD-TV Full-HD, 2xHDMI, USB2, DVB-T/C

 

Sedan väntar jag också på mitt efterlängtade 70-200mm objektiv som bör komma nu i veckan! Får jag inte det nu denna veckan, så blir jag nästan lite gråtfärdig, då jag väntat i full extas på det =)

70200

Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM



Kommentarer
Postat av: Anniepie

nää, de är verkligen jättesköna så är nöjd med köpet! ;) Så nice, vi har oxå en 42 tums LG här hemma, superbra verkligen! :) Fast inte samma som den på bilden men endå...Krya på dig nu! :)

2010-09-12 @ 13:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma Roodla - Foto

ja men precis :)!



Tack!

2010-09-12 @ 19:54:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Härligt med nya trevligheter (:

sv. Jo, jag gillar också mest att fota ute, men man kan ju fota med blixtar ute ;)

2010-09-14 @ 10:29:38
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Jessica

fint ska det vara, hihi

Frågestund på bloggen, släng gärna in en kommentar niclas:)

2010-09-16 @ 19:17:25
URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0