Nattpatrullen rapporterar

Beklagar min inaktivitet. Har sysslat med lite saker som inneburit mindre tid framför datorn, vilket i sin tur resulterat i mindre bloggande, vilket i SIN tur resulterat att jag faktiskt sitter här, just nu, och förklarar min aktivitet!

Fototävlingen är avslutad, och val av bild pågår! Jag kommer nog vara såpass snäll att jag presenterar vinnaren redan imorgon! Så slipper ni vänta :) Så kika in imorgon (fredag) för att se vem vinnaren är!

Tänkte att jag bjuder på en speedretouch-video som jag satte ihop igår för att kunna dela med mig av. Man ser tyvärr inte i detalj vad jag gör, men man ser lite vad jag tittar på osv när jag retuscherar. Bilden är en spontanplåtning. Tänkte egentligen gjort en guide/recension av hur reflexskärmar används osv. Blev att vi tog lite bilder istället. Således, bjuder jag på dem!

Henke


Kommentarer
Postat av: Karina

Nu kanske du tycker att jag är helt knäpp, haha. ^^

Men jag kollade ditt tävlingsinlägg igen och såg att tävlingen var över "fredagen den 5:e september", men idag är det ju fredag och det är den 3:e. Ska jag anta att du menade på söndag? :)

2010-09-03 @ 00:15:40
URL: http://datorflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, så bra. :) Jag märkte att du skrev det i inlägget över nu när jag hade läst det. ^^

2010-09-03 @ 10:40:31
URL: http://datorflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0